
Webinarium CEDUR
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF), w ramach projektu edukacyjnego Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, organizuje webinarium dla właścicieli platform usług finansowania społecznościowego oraz potencjalnych właścicieli projektów opartych na finansowaniu społecznościowym „Crowdfunding pożyczkowy – jak przygotować Arkusz Kluczowych Informacji Inwestycyjnych (AKII)”.
Dla kogo
Webinarium jest skierowane do właścicieli platform usług finansowania społecznościowego oraz potencjalnych właścicieli projektów opartych na finansowaniu społecznościowym (do właścicieli m.in.: firm deweloperskich, zakładów produkcyjnych, firm prowadzących działalność handlową, działalność przetwórczą, działalność przemysłową oraz każdego innego podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą z branży, będącym małym lub średnim przedsiębiorstwem, a także do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą). W webinarium mogą również wziąć udział profesjonalni pełnomocnicy reprezentujący podmioty nadzorowane przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF).
Cel
Celem webinarium jest przedstawienie zasad sporządzenia i zawartości AKII (Arkusza Kluczowych Informacji Inwestycyjnych), w tym omówienie wymogów regulacyjnych. W trakcie webinarium zostanie również omówiony oczekiwany sposób postępowania platform crowdfundingowych w celu weryfikacji kompletności prawidłowości i jasności informacji zawartych w AKII. Poruszone zostaną także kwestie związane z procesem selekcji odpowiednich projektów przez platformy crowdfundingowe. Przedmiotem webinarium będą również zasady prowadzenia przez platformy działań promocyjnych ofert crowdfundingowych.
Data i harmonogram czasowy
18 września 2024 roku od 9:30 do 16:00.
Logowanie uczestników na webinarium rozpocznie się od 9:15.
Zgłoszenia
Rejestracja na webinarium odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy.
Pytania
Aby spotkanie było jak najbardziej efektywne i w jak największym stopniu spełniało Państwa oczekiwania zachęcamy do kierowania anonimowych pytań dotyczących tematyki webinarium poprzez elektroniczny formularz, który będzie dostępny do 10 września 2024 roku.
Informacje techniczne
W celu uczestnictwa w spotkaniu niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu uczestniczyć można poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie.
Potwierdzenia uczestnictwa
Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane najpóźniej do 17 września 2024 roku.
Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium potwierdzenia uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.
Udział w webinarium jest bezpłatny.