Przejdź do treści
Tutaj powinien być opis

Przypominam do 17.06 - Obwieszczenie o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego Gminy Tczew

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Tczew Uchwały nr LXX/603/2024 z dnia 15 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego Gminy Tczew.

Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu ogólnego w terminie do dnia 17 czerwca 2024 roku.

Zgodnie z art. 8g ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wnioski składa     się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego: w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy Tczew, pocztą na adres Urząd Gminy Tczew, ul. Lecha 12, 83-110 Tczew, adres poczty elektronicznej e-mali: urzad@gmina-tczew.pl lub za pomocą platformy ePUAP (/3ry803jkvv/skrytka).

Wnioski składa się na formularzu, którego wzór został określony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509). Wzór ww. formularza jest dostępny na stronie https://bip.gmina-tczew.pl/ w zakładce Wnioski i formularze/Budownictwo i planowanie przestrzenne

Składający wnioski do projektu planu ogólnego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. 

Zgodnie z art. 39 ust. 1, art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) zawiadamia się, że wszczęto postępowanie w sprawie przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym do sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko, dla potrzeb planu ogólnego gminy Tczew.

Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) wnioski do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko należy składać w formie pisemnej w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy Tczew lub pocztą na adres: Urząd Gminy Tczew, ul. Lecha 12, 83-110 Tczew, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mali: urzad@gmina-tczew.pl, w terminie do 17 czerwca 2024 roku.

Zgodnie z art. 41 ww. ustawy z dnia 3 października 2008 r. wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Tczew.

 

Informuję, że:

1. Złożenie formularza stanowić będzie odpowiedź na niniejsze Ogłoszenie.

2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzw. RODO) administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Tczew z siedzibą ul. Lecha 12, 83-110 Tczew.

3. Osobą odpowiedzialną za prawidłowość przetwarzania danych jest Inspektor Ochrony Danych. Kontakt do Inspektora danych: iod@gmina-tczew.pl.

4. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja zadań związanych z procedurą planistyczną, zaś podstawą przetwarzania jest ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające w ramach świadczenia usług dla administratora.

6. Administrator nie przetwarza danych osobowych w trybie zautomatyzowanym oraz dane nie są profilowane.

7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procedury planistycznej a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

8. Składający formularz ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.

9. Składający formularz ma również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

10. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest pozostawienie formularza bez rozpoznania.

Zdjęcia