
Zadania realizowane przez Urząd Gminy od 22 kwietnia 2020 roku.
Od 22 kwietnia 2020 roku w Urzędzie Gminy w Tczewie na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z dnia 19 kwietnia 2020 roku - WYKONUJEMY ZADANIA NIEZBĘDNE DO ZAPEWNIENIA POMOCY NASZYM MIESZKAŃCOM. W celu ich realizacji prosimy o kontakt telefoniczny, drogą pocztową, pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
Do odwołania poniższe zadania są wykonywane w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów. Gdy załatwienie Państwa sprawy wymagać będzie osobistego stawiennictwa – będzie ono umawiane na konkretny dzień i godzinę.
Zadania niezbędne realizowane przez Urząd Gminy w Tczewie:
☑ rejestracje stanu cywilnego;
☑ ewidencja ludności i dowodów osobistych;
☑ pomoc społeczna (GOPS);
☑ świadczenia usług komunalnych;
☑ decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
☑ decyzji o pozwoleniu na budowę, sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych lub decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
☑ decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji
☑ decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej
☑ decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji
☑ decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów
☑ korzystania z wód, w zakresie zgody wodnoprawnej
Skorzystaj z formy komunikacji alternatywnej: telefonicznie (58) 530-51-32, drogą pocztową (Urząd Gminy Tczew, ul. Lecha 12, 83-110 Tczew), pocztą elektroniczną (urząd@gmina-tczew.pl) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (/3ry803jkvv/skrytka).